SILNIK SUBARU BOXER
Silnik SUBARU BOXER wiedzie SUBARU BRZ na wyżyny doskonałości i ekscytacji. Dwulitrowa jednostka napędowa jest tutaj bardziej zwarta, jeszcze niżej umieszczona w pojeździe (co skutkuje bardzo niskim środkiem ciężkości samochodu) i cofnięta w stronę kierowcy. To pierwszy silnik tego typu, wyróżniający się technologią wielopunktowego wtrysku bezpośredniego, co podnosi jego wydajność oraz optymalizuje zużycie paliwa. Jedyna w swoim rodzaju konstrukcja, która dostarcza nowego rodzaju satysfakcji.
2.0 DOHC SUBARU BOXER
MAKSYMALNA MOC: 147 kW (200 KM) / 7 000 obr/min
MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY: 205 Nm / 6 400 – 6 600 obr/min

ZUŻYCIE PALIWA*1 (SUBARU BRZ Sport):
7,8 l/100 km (6MT), 7,1 l/100 km (6AT)

EMISJA CO2*1 (SUBARU BRZ Sport):
180 g/km (6MT), 164 g/km (6AT)

Moc
200-konny silnik BRZ uwielbia wysokie obroty. Ich szeroki zakres w połączeniu z płaskim przebiegiem momentu obrotowego i stosunkiem mocy do pojemności silnika wynoszącym 100 KM/1 litr zapewni ci wystarczająco mocy niezależnie od obrotów silnika. To więcej emocji do Twojej dyspozycji jednocześnie mających mniejszy wpływ na środowisko. 
Układ napędowy samochodu sportowego
Stabilność Subaru BRZ zapewnia nisko umieszczony, przeciwsobny silnik Subaru Boxer oraz układ napędowy – skrzynia biegów wraz z przednim dyferencjałem i półosiami o jednakowej długości, umieszczony w osi samochodu wał napędowy biegnący do tylnego dyferencjału, a wreszcie tylna przekładnia główna i tylne półosie, również o równej długości. Ponieważ BRZ posiada tylny napęd, pozwoliło to na maksymalne cofnięcie silnika, zwiększając tym samym parametry skrętu samochodu. A wszystko to zostało spięte razem poprzez nowy, szybko reagującym system kierowniczy, który z zadziwiającą precyzją i szybkością odpowie na każdą twoją decyzję podczas jazdy.
Wyczynowe zawieszenie
W pełni niezależne zawieszenie wydobywa całą zwinność i szybkość reakcji, jakie ma do zaoferowania Subaru BRZ. Układ przedniego zawieszenie z kolumną MacPhersona zwiększa sztywność i poczucie bezpośredniej kontroli, a jednocześnie wzmacnia stabilność samochodu, dzięki bardzo niskiemu umiejscowieniu silnika SUBARU BOXER. Zastosowane w tylnym zawieszeniu podwójne wahacze zwiększają przyczepność opon do podłoża i skutecznie pochłaniają wstrząsy podczas jazdy, nie wpływając jednocześnie na utratę kontroli nad pojazdem.
Mechanizm różnicowy o zwiększonym tarciu typu Torsen*2 
Porywająca precyzja w każdym szczególe – oto, co wyróżnia SUBARU BRZ. Zaawansowany mechanizm różnicowy o zwiększonym tarciu – ten sam, jaki montujemy w WRX STI – zapewnia bardziej stabilną jazdę przy dużych prędkościach, potęgując uczucie wygody oraz kontroli nad samochodem na nierównym podłożu.
Precyzyjnie reagująca skrzynia biegów
Dzięki sześciobiegowej, manualnej skrzyni biegów o krótkim skoku i doskonałym wyczuciu, dasz się w pełni wciągnąć w jazdę. Możesz skorzystać także z automatycznej, sześciobiegowej skrzyni, z manetkami zmiany biegów przy kierownicy, inteligentnym systemem zmiany przełożeń oraz dwoma trybami zmiany biegów, w zależności od twojego nastroju.

Zaprojektowany od początku, aby jeździł do końca.
Nisko umieszczony środek ciężkości
Projekt każdego elementu samochodu, od płasko ułożonego, przeciwsobnego silnika, poprzez rozmieszczenie foteli w kabinie aż po kształt linii dachu, miał na celu umieszczenie środka ciężkości możliwie jak najniżej, aby jazda Subaru BRZ była jeszcze bardziej ekscytująca.

*1 Zużycie paliwa i emisja CO2: zgodnie z normą  EC715/2007-566/2011.
*2 Torsen to zarejestrowany znak handlowy firmy JTEKT Inc.


Pokazane przykłady wyposażenia, specyfikacje i kolory mogą się różnić w zależności od lokalnych warunków rynkowych i dostępnych wersji modelowych. Każda zmiana wyposażenia i specyfikacji zostanie wyraźnie przedstawiona Państwu przed zawarciem umowy ze sprzedawcą.